20 februari 2011

Jag får energi..









Få saker ger mig sådan energi som att gå ner till stranden på helgen. Promenera, titta och andas - det är så härligt! Nästan varje gång man kommer ner ser den annorlunda ut, just nu är den förvandlad till en stor glaciärliknande isskorpa. Ser väldigt häftigt ut!

Håll tummarna för mig, den här veckan skall jag ha praktisk och skriftlig examen för att få kontaktlins legitimation. Det kommer dock ta två månader innan man får besked om man klarat det eller inte..

På köksfronten går det framåt, alla vitvaror är nu på plats och vi hoppas att bänkskivan kommer denna veckan. Jag har nu diskat i en balja inne i badrummet i snart två månader så jag läääängtar efter en kran och vask!
Ha en bra vecka, Kram Ida

1 kommentar:

Malin sa...

Kom igen Ida kom igen!! Du fixar examen i KL2!! Jag vet att du gör det!!

Hoppas vi kan ses snart!

Kram M