13 november 2010

Jul längtan..







Denna bilden är från Tine K Home



Nu är hyllan på plats och den blev precis så fin som vi sett framför oss. Det är så roligt att hemmet blir mer och mer komplett steg för steg! Bild kommer när jag flyttat runt och trixat lite till..

Runt om i bloggvärlden har julen börjat närma sig och alla börjar förbereda så smått. Jag är inne i en period när jag älskar svart vitt och brunt tillsammans med dova lite skitiga färger som dimlila och gammelrosa. Så jag tror det är så årets jul kommer se ut hos oss.. Tillsammans med lite silvrigt glitter och naturmaterial som kottar, mossa och grenar. Jag har en hel kakburk full med vackra gamla julgransljushållare som jag fyndat på loppis, dessa ska jag försöka placera ut lite varstans. Det vackra presentpappret och sammetsbanden kommer från Day Home och är inhandlade på mysiga Vindåkra gård.

Jag är otroligt sugen på julen nu och tror jag snart börjar så smått med lite julblommor, glögg och vita adventsstjärnor i våra fönster för just nu är det så mörkt och tungt!
Hur kommer din jul se ut i år? Alltid kul att inspireras av varandra!


Om jag hinner imorgon så skall jag göra en vacker krans med mossa och brysselkål men första prioritet är vila, frisk luft och fira pappan här i huset på fars dag. Ha en fortsatt skön helg Kram Ida




Inga kommentarer: