25 augusti 2010

Som handen i handsken..

Bilden är lånad från Ikea
Vad tycker ni? Som numera legitimerad optiker så måste jag väl ha den här lampan? Hittade den i nya Ikea katalogen som kom igår. Bara att mäta upp rätt avstånd i hallen, placera ut en stol så kan jag köra lite undersökningar här hemma på fritiden. Nä, det behöver ni inte vara rädda för kära släkt och vänner men jag tycker faktiskt den är lite smårolig!


Missa inte min lilla undersökning till höger där ni kan tycka till om vad ni vill se mer av här på bloggen. Jag är lite nyfiken på vad ni tycker är kul att läsa om, kanske är ni trötta på alla mina loppsfynd hi hi..


Nytt är också en liten sökruta där ni lättare kan leta efter gamla inlägg.

Ha en bra dag i blåsten, själv skall jag försöka städa en galet stökig garderob.. Kram Ida

1 kommentar:

Huset på kullen sa...

Vilken kul lampa.. =) Det klart du måste ha en sådan..

Ha en bra kväll! Kram Linda