20 augusti 2010

Fixar och donar..


Dessa vackra handdukar är handvävda och köpta på loppis åt mig av min mamma. Egentligen ska jag få dem i julklapp men hon är så snäll så jag fick dem lite tidigare, kommer bli perfekta som servetter imorgon.

Kikar in snabbt för att önska er en riktigt trevlig helg!


Här hemma är det nystädat och fint och vi förbereder inför liten kräftskiva som vi ska ha imorgon. Jag skall hoppa in och jobba imorgon och kommer hem ungefär samtidigt som gästerna kommer så allt måste vara klart.


Jag är otroligt sugen på kräftor och längtar verkligen till imorgon kväll! Men när jag tänker på kräftor, västerbottenpaj och kantareller så tänker jag direkt att sommaren är slut och det känns ju lite sorgligt..


Rött är egentligen inte alls min färg men nu ska jag rota lite mer i skåpen och se vad jag kan hitta till dukningen.


Var rädda om varandra i helgen, Kram Ida!


Inga kommentarer: