11 juni 2008

Namnsmycke..


Nu har jag fått mitt fina fina namnsmycke som är en försenad morsdagpresent! Det är Maria med bloggen http://www.inredningsgalen.blogspot.com/ som gör dem och egentligen ska man väl bara ha sitt barns eller älsklings namn men jag tyckte det var fint att lägga till ett vackert ord. Jag är jättenöjd!

Idag har jag haft äran att ta dopbilder på vår grannes lilla sessa! Mycket smickrande att bli tillfrågad, jag är ju långt ifrån någon mästerfotograf men har blivit fast nu sedan vi köpte vår Nikon digitalsystemkamera-det är otroligt roligt att ta fina bilder och jag vill bara bli bättre och kunna göra mer (och ha fler objektiv såklart..men de kostar skjortan..) Tänker inte visa några bilder på den lilla sötnosen men det var riktigt skoj och jag är iallafall nöjd över mitt första "uppdrag" För övrigt så har det blåst halv storm här i Malmö idag och regnat/varit solsken omvartannat hela dagen, vi hade grillfest på Lilla E´s dagis och det var inte så varmt som man hoppats..brrr...Kram Ida

Inga kommentarer: