7 juni 2008

Lillebror & Lillasyster..










Nu ska jag tipsa om en supermysig barnklädes butik som heter Lillebror & Lillasyster och ligger i Malmö på Engelbrektsgatan 6. Den här butiken är en riktig karamellask! Den är fylld med massor av roliga, inspirerande färger, mönster och saker-man får aldrig nog utan vill titta titta titta... Förutom fina barnkläder med bra värderingar bakom så finns det små roliga leksaker och accesoarer varav vissa är egenproducerade.
Kika på hemsidan http://www.lillebrorochlillasyster.se/ för att se vilka märken de säljer.

Igår var vi på barnfri fest och det kändes idag att man är orutinerad drinkdrickare nuförtiden-skoj men det kostade idag.. Så vi har verkligen haft en mysig lugn dag i fina vädret och en tur på stranden där vi kunde sova lite medans Lilla E fick motionera mormor!

Jag har startat ytterligare ett projekt över min nivå..skall göra en present till en av mina bästa kompisars lilla bebis som planeras komma om två veckor..kan inte säga mer ifall Louise läser men..det kommer bli superfint om det lyckas och jag har redan insett att det är näst intill omöjligt och kanske måste bli en doppresent om 3 månader istället-typiskt mig!
Kram Ida

Inga kommentarer: