17 juni 2008

Förhandsrea på Noa Noa..









I gårkväll var jag och en kompis på Noa Noas förhandsrea som man blir inbjuden på om man är med i deras Vipklubb. Det var svettigt värre-som tur var hade jag varit där innan och tittat ut vad jag skulle försöka få tag i. Det blev två kjolar med tillhörande linnen och en top som är jättefin till jeans, svarta byxor m.m.. Lilla E fick en top i samma som jag köpt linne i och en prickig sjal till håret som hon önskat sig..var riktigt nära att köpa samma kjol med prickar som till mig men lyckades hejda mig- det blir kanske lite för gulligt att se ut som tvillingar. Sen fick hon randiga strumpbyxor som jag aldrig får nog av och en tillhörande top-inte så somrig färg men de blir bra till jeanskjol i början av hösten. Hade gärna shoppat betyyydligt mer, blir alldeles förälskad när jag är där. Men det kommer fler reor och jag måste börja leta klänning till ett bröllop vi ska på i Augusti.


Idag är jag hemma med lilla trollungen för stackarn har feber, just nu sover hon och jag ska passa på att kika runt vad ni andra bloggare haft för er.

Kram Ida

Inga kommentarer: