13 februari 2008

Loppis..

Sås skål

Ljusstake och fåglar


Tekoppar


Idag har jag haft en alldeles underbar dag! Var ledig och passade först på att röja lite här hemma så man kan få lite inre ro, sen var jag ute på en liten loppisrunda-det är något av det mest avkopplande jag vet. Älskar att gå och leta och dra, ibland hittar man inget alls och ibland hittar man massor. Gillar verkligen att blanda gammalt och nytt, billigt och dyrt. Det är så skoj att placera ut nån liten halvtokig pryl som inte riktigt hör in så man bryter av mot allt modernt-det får inte se för stylat ut i mitt hem då trivs jag inte. Nu låter det som om vårt hem annars är vääääldigt snyggt och perfekt-det är det verkligen inte!

På eftermiddagen hade lilla E och jag besök av hennes dagiskopis med mamma och lillebror- det blev massa lek och fika-jättemysigt! Så nu kan man krypa till kojs utvilad och full av ny inspiration! Här ovan är bilder på några av mina små fynd... Kram Ida

Inga kommentarer: