20 mars 2014

Aprikoskvistar..







En vecka var jag frisk sen vända det igen. 
Behöver jag säga att jag längtar efter ljusa jeans, ballerina skor och fika ute på altanen? 
Trött på vårdcentralen, dyr medicin och dåliga dokusåpor. 

Så här hemma händer det ungefär ingenting.
Det mest spännande är nog de söta aprikoskvistarna som jag hann köpa i helgen och som skvallrar om att det snart blir vår även om vägen dit är lite seg.  

Egentligen letar jag febrilt efter magnoliakvist men inga blomsteraffärer tycks ha det än även om jag sett det på några bloggar redan. 
Om någon hittar så får ni gärna hojta till!

Kram Ida



3 kommentarer:

baraetthem sa...

Men vad fina det där kvistarna var!! Har aldrig hört talas om. I min lilla stad är det också svårt att få tag på magnoliakvistar så får bli när jag åker till storstan.. Fy, din stackare vad trist att du är sjuk igen.. Usch! Hoppas du snart kryar på dig!
Er utflykt till plantskolan/inredningsbutiken såg jättemysig ut, vilket perfekt ställe att ta med barnen till och samtidigt få lite egen shopping och inspiration:)
Kryakramar Fredrika

Juffy sa...

Hej Ida. Krya på dig, stackare. Kan tipsa om magnolia kvistar här inne i stan på antigen bara blommor eller den blomster affären som ligger vid triangeln, båda på Friisgatan vid mig :) /Kram Justina

Ida sa...

Tack Justina! Jättebra tips! Då är det alltså inte för tidigt att få tag på dem.. Ha en skön helg, kram!