7 december 2012

Skaka av sig..




Fasen vilken vecka vi haft, tuffaste på ett tag. 
Stora beslut som skulle tas och magkänslan svarade inte trots att jag tillslut skrek på den, folk runt omkring som inte mår så bra som man önskar, och allt kommer när mannen har som absolut mest att göra på hela året och inte har tid att bolla ideér.
  
Men nu är det Fredag kväll och vi skakar av oss grubbleri, stress och magont. 

Nu skall jag bara grubbla över hur tidigt man kan ta in en julgran och ändå få den att vara fin till  annandagen. 
Huset har för lite julpynt helt enkelt så det är dags att lägga in nästa växel.
Stor kram på er!


En söt sockertoppsgran har fått plats på skåpet i hallen..




En söt tomte som dottern gjorde på dagis för några år sedan..



1 kommentar:

Unknown sa...

Låter som att du behöver en stor kram du med! Här kommer en virituell kram!!

ps. ljuslingan du fråga de om på min blogg har jag faktiskt klickat hem från Ellos, och jag är jätte nöjd med den :)

Malin