10 oktober 2011

Oväntad lyx..



En lyxig lyxig present har jag fått av maken och dottern. Extra lyxigt är det för jag inte hade önskat mig eller anat att jag skulle få den!
Maken hade varit och köpt en Long locked purse från Mulberry som matchar min Bayswater väska. Den är ganska stor för att vara plånbok men så får man plats med Iphonen, ska man bara snabbt upp till affären och inte orkar ta väska så är det perfekt.

Är löjligt glad för den, den ligger kvar i sin ask med silkespapper och doftar så där gott, ikväll skall jag sortera in allt i fin ordning och sen- för alltid hålla det så.

Nu är det 6 timmar kvar av min födelsedag så nu skall det väl inte hinna bli någon bebis idag, hade ju inte varit så kul att fylla år på samma dag som sin mamma om man får välja..

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Kram Ida

1 kommentar:

Moodboardwithflowers sa...

Å nu har jag ju missat! Grattis i efterskott! och jag håller tummarna att det blir en bebis snart!!! Sitter här och myser med min, som växer och växer..

Kan knappt beskriva i ord hur avis jag är på din fina plånbok!! Hihi

Kram