26 september 2010

Tipselitipsar familjen..

Sängbord från Ikea



Sänglampa från Ilva




Mattor från Ikea







Tunikor från Odd Molly






Idag är det två veckor kvar tills jag fyller 30. Jag tillhör nog dem som aldrig blir för gammal för att älska födelsedagar!

Om någon i min närhet ligger sömnlös över eventuell present åt mig så kommer här lite tips. Men ni som känner mig vet att jag även blir glad för småsaker som fina ljus, servetter eller muffinsformar. Ha en bra start på veckan som kommer, själv håller dottern och jag lite långhelg eftersom dagis har stängt för planering. Härligt! Kram Ida

1 kommentar:

Pysselpralinen sa...

önskelistor är väldigt bra! Jag hittade just idag två gamla önskelistor från 2008 och 2009 på datorn, verkar ha varit julönskningar minsann. Vissa saker önskar jag mig fortfarande. :-)
Och jag håller med dig, små fina saker som servetter och dylikt blir man alltid glad för. :-)