1 september 2010











Här är resultatet av lördagens skattjakt! Det är otroligt skarp sol ute idag och inte helt lätt att ta bilder, hoppas ni ser ändå..
Jag sprang på två nätta trädgårdsstolar som jag letat efter ett tag, har tänkt ha den ena vid entrén med någon kruka på.. De är otroligt fult målade så det blir till att skrapa av all färg. Om jag har tur kan benen som är i stål kanske bli charmigt slitna/avskavda om jag bara får bort det svarta och kommer ner till den vita färgen. Träribborna får jag se vad jag skall hitta på med.
Sen hittade jag ett vackert virkat överkast till enkelsäng som jag inte kunde låta bli att köpa. Och en liten sås snipa och ett litet litet bord som skall bli svartmålat. Allt för 120:-

Har fortfarande inte kommit över att jag hittade världens snyggaste stol och släppte den i 30 sekunder så någon annan knep den. Jag som är så loppisrutinerad borde lärt mig att aldrig släppa något om man är nästan säker..
Nu skall jag hämta min lilla trollunge som numera är 15 timmars barn på dagis eftersom jag inte fått något jobb än efter skolan. Lyxigt med all ledig tid tillsammans men en lön hade också känts ganska lyxigt för tillfället. Idag blir det en cykeltur ner till stranden för att äta mellanmål där. Ha en bra dag och framförallt en bra start på nya månaden. Själv älskar jag september- känns nytt och fräscht med ny årstid! Kram Ida

Inga kommentarer: