24 december 2009

Julafton..


Vill önska alla en riktigt God Jul, hoppas ni får härliga lugna juldagar! Här har det töat bort mycket snö men det räknas nog ändå som en vit jul fortfarande- iallafall den vitaste på många år.. Vi ska åka till mina svärföräldrar och fira jul där tillsammans med makens farmor och farfar, min mamma, bror och hans sambo. Ett lagom gäng. Trodde vi skulle kunna ha julen hos oss i år men insåg för någon vecka sedan att här är inte så mysigt än och vi har inte hitta något stort matbord vi vill köpa. Hos svärföräldrarna är det ombonat och stämningsfullt, vår tid kommer säkert nästa år!

Tack alla som kikar in här, jag älskar att blogga och framförallt att kika runt på alla andra underbara och inspirerande bloggar! Kram Ida

2 kommentarer:

mariaemb. sa...

Hej Ida!

Tack för din julhälsning inne hos mig! Jag hoppas att ni hade det riktigt mysigt på jul! Här laddar vi om och beger oss norr ut för att träffa resten av familjen och släkten.

Önskar dig riktigt fina mellandagar och ett gott nytt år!
Kram Maria

Lindhagens Anna sa...

Hej Ida!

Gott nytt år till dig och hela familjen. Hoppas ni har haft det bra! 2010 kommer att bli ett spännande år. Ni har huset att fixa med och vi har torpet. Längtar efter att börja fixa så att vi kan bo där i sommar! Ha det gott och hälsa familjen!
Kramis//Anna