3 april 2008

Vårkänslor..




Jag är nog inte den enda som fått riktiga vårkänslor denna veckan, underbart att det är ljust så länge på kvällarna! Jag kommer hem ganska sent på kvällarna från jobb och brukar bara hamna i soffan när allt vardagsfix är klart- men den här veckan har jag haft annan ork! Har cyklat hem och det är väldigt mycket trevligare att göra det nu när det inte är mörkt. Har haft framme symaskinen och försöker sy en kjol till mig själv för första gången-blir den bra får ni se resultatet! Och jag har pysslat med lilla E-hon älskar att få måla, klistra med paljetter eller i bästa fall låna mina stämplar. På tal om stämplar så ska jag till Scrap och Stämpelmässa i Helsingborg till helgen tillsammans med en granne. Det ska bli skoj, jag ser verkligen fram emot det!

Vårkänslorna för med sig en massa habegär av nya kläder och skor, min lista över saker jag är sugen på börjar bli lång. Men vi ska till Mallorca om ett tag så jag försöker förlägga mig själv med köp-stopp och bara handla det jag verkligen behöver..
Hoppas ni också njuter av att det går framåt nu och att vi snart kan värma oss mot en vägg med fika i handen!

Här kommer bilder av en superfin tunika Lilla E fick av gammelfarmor och gammelfarfar i sitt påskägg. Den är ekologisk och från H&M, kommer bli så fin till mörka jeans! Kram Ida

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken fin blogg du har! Och tack för kommentaren i min förresten :-) Hit kommer jag gärna tillbaka! Kram kram!