30 april 2008

Trevlig Valborgsmässoafton..


Vill önska alla en trevlig Valborgsmässoafton och Kristihimmelfärdshelg!

Min hals har tagit sig till ytterligare en nivå, vad detta nu ska vara bra för...? Nu har jag äntligen fått penicilin iallafall och så får vi se om det hjälper, om inte misstänker läkarna att det är körtelfeber- inte så skoj. Så jag blev snuvad på vår traditionella valborgsfest hos goda vänner som vi haft i över 10 år nu. Som lite plåster på såren har jag plockat fram de här små pralinerna till ikväll(jo jag har aptit-får bara försöka svälja i pyttebitar så det inte gör så ont)
Choklad brukar hjälpa mot det mesta tycker jag!!!
Detta är inte ett tycka synd om mig inlägg- jag har bara lust att gnälla av mig lite. Imorgon är det ny månad och nya tag! Kram Ida

4 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Hei og takk for koselig hilsen. Kom gjerne innom meg igjen!

Ser du bor i Skåne. Jeg jobbet tidligere endel i Esløv, og synes det er så vakkert i Skåne.

Ønsker deg en flott fredag!

Lena :)

Solveig sa...

Det er ikke gøy å være syk, håper du blir fort frisk! For en herlig side du har! (Og for noen kupp du har gjort, ser ubrukt noa noa og herligheter lenger ned!) denne bloggen skal jeg kose meg med i kveld når roen senker seg!!

Hulda sa...

Hei! Så koselig blogg du har, masse flott å se på. :9 Søt kjole du hadde da du var lita, den er jo fin å henge til pynt også.

Living by Milla sa...

Åhh, din stackare, det var inget vidare ! Hoppas du kryar på dig snart !

kramkram
Camilla