4 juli 2013

Egentid..



Tjejmiddag med massor av god mat..


Fint mönster på flaskan, alltid uppskattat! 


Plötsligt stängde restaurangen och det var dags att säga hej då..




Jag visste att den skulle komma..den lilla lilla semesterpaniken som alltid infinner sig innan man helt kommit ner i varm.
Hur skall jag nu använda mina dagar bäst? 
Vara effektiv? Åka iväg på en massa utflykter? Vila? Träna?
Blir det bara strandväder vet jag vad jag gör men om inte så blir jag lite vilse.. 
Det bästa är väl en lagom blandning av allt.

En sak man måste passa på att göra är träffa vänner man inte hinner med så ofta som man skulle vilja i vardagen.
Häromkvällen cyklade jag och tre andra damer ner i byn och åt gott, pratade, skrattade och bara njöt av att sitta där och ha lite egentid fast ändå tillsammans. Så skönt!

Kram Ida





1 kommentar:

TITTILINA sa...

Jaaaa, så bra vi hade!
Tack för trevligt sällskap och för inbjudan.

Men jag förstår inte vad du menar med att du och kameran inte är överens - det ser ju hur bra ut som helst!

Kram