21 oktober 2012

Lillemans födelsedag del 1..


Allt ljus på mig!


Och så kom dagen.. Lillemans första födelsedag. 

Som jag våndats och oroat mig med tanke på min 1års kris som bubblat inom mig och under veckan blivit värre och värre.

Trodde att jag skulle förstöra hela kalaset med att brista totalt men istället vände det helt och jag kände mig så lycklig och glad över att vår fina kille fick sin nog hittils roligaste dag. 

Han fullständigt älskade att stå i centrum och ha massor av människor omkring sig som lekte, bar och busade. 
Känner mig så lättad och glad, tycker att vi har de finaste barnen på jorden- såklart..
Nu skall jag bara glädjas åt att han växer och blir större, det är ju faktiskt inget negativt att han gör det!

Denna trötta mamman ska avsluta dagen och komma i säng, i morgon väntar jobbdag och mannen skall vara pappaledig.

Kram Ida

3 kommentarer:

TITTILINA sa...

Grattis lilleman!
Vilken underbar bild, man ser verkligen hur han gillar att stå i strålkastarljuset!
Kram

Editor sa...

Vad skönt att kalaset blev bra! Grattis till lille killen, lite i efterskott. :)

Nellie - the Flying Hippo sa...

Vad skönt att det vände! Kul att han trivdes med all uppmärksamhet. :)