16 september 2012

Enkla Ting..












Spegeln som fick följa med mig hem. Precis vad jag letat efter!



Idag efter att ha vaknat utvilad på hotell och sen ätit frukost länge i lugn och ro så åkte Caroline, Åse och jag till mysiga butiken Enkla Ting i Vallåkra. 
Långt ute på landet(för oss stadsbor)men det var såå värt det! 
En underbart charmig butik med underbart charmig Kajsa som äger butiken. 
Vi gick varv efter varv därinne för att suga i oss inspiration, känslan och försöka bestämma oss vad som skulle få åka med hem. 

För mig blev det ett gott doftljus och en vacker spegel som skall få hamna vid den kommande ute duschen.  

Härligt med tjejhelg och härligt att få komma hem till familjen som så klart klarat sig bra utan mamma med "middag-utan-ärtor" som enda missöde. 

Fortsatt skön söndag kväll!
 Kram Ida



8 kommentarer:

TITTILINA sa...

Åh så mycket fint!
Hoppas att ni hade det trevligt igår.

borghild sa...

Åh, her kunne jeg gått leeenge, ser jeg! Måtte plassere Mac'en helt opp i ansiktet for å få med meg alle detaljene:)
Håper du har en finfin høst, klem B:)

Limetwig sa...

Tack Ida för helgen som gick den va verkligen kul! Ses nästa helg igen :) Kram

Editor sa...

Ja tack för helgen som var superkul! Varv efter varv ja... :)

Anonym sa...

Hej, Vad kul att du tittade in hos mig och gjorde ett avtryck :O) Tänk så många fina bloggar det finns och nu kan jag lättare hitta alla fina när jag själv har kommit igång :O) Jag känner verkligen hur inspirationen flödar efter denna helg. Så skön känsla. På tal om inspiration så tror bestämt att jag får ta och göra ett besök till Vallåkra!
/Katarina

Marlene sa...

Visst är det en mysig butik, och megasvårt att bestämma sig bland alla fina saker!

Kanel & Cayenne sa...

Så fin butik! Har varit där en gång för rätt länge sedan, nu blev jag sugen på att åka dit igen. :) /Nellie

Lilla fröken Svår | Eskapader bland grislampor och spetstrosor sa...

Underbart! Flera bilder hamnar i min "inspirations-mapp" :) Tack!