27 juni 2012

Åtta månader gammal..









Det här är vad jag gör om dagarna sedan i söndags. Håller ett öga på lilla guldlock som nu börjat krypa och sätta sig upp själv.

Plötsligt når han allt möjligt som han inte skall ha tag i. Intensivt! 
Jag vaknar på natten och kommer på saker som måste plockas bort eller säkras. 
Och slutat amma har vi ..allt på en gång.. mammas lilla liv!

Känns härligt men sentimentals att han börjar bli så stor! 

Hoppas ni har det bra, idag känns det som att sommaren är tillbaka här. 
Vi har varit på stranden och lekt hela eftermiddagen, dottern hade en kompis med sig och efter 3 timmar ville de fortfarande hoppa i sanddrivor. Världens bästa lekplats!   

Nu skall jag krypa till kojs. 
Laddar inför att kanske våga visa en bild på hur uteplatsbygge ser ut för tillfället. 
Ingen direkt ögonfröjd men det känns som att det kommer bli bra när det är klart.. 

Kram Ida




2 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Gulle! Det verkar vara intensivt med en bebis på 8 månader, kanske bra att min dotter Majas pappa (dvs min man... :) är hemma med henne då, ;). Fast när jag tänker på det så får jag redan separationsångest. Kram /Nellie

beate sa...

Så søt!!
Nyt babytiden, det går så alt for fort!

Nyt helgen, og sommeren

Klem