15 februari 2012

Maison Scotch






Jag har hittat en ny klädkärlek! Maison Scotch kläder som bara är så snygga! Älskar det lite skrynkliga, blekta och avslappnade i dem.
Hittade ett par byxor för ett par dagar sedan på 70% rea och de är så mjuka och sköna.
Nu har jag snöat in mig på att jag också vill ha ett par med häng i grenen efter att ha sett dessa..
Och vill man inspireras av stilen så kan man kika bland H&M s Logg kläder, det skall jag göra.

Ser fram emot vårkläder nu, skall bli härligt!


Nu skall jag och lilleman iväg på mammagympa, ska bli skönt att få röra på sig lite!
Ha en bra dag, Kram Ida



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

så kul att titta in här på bloggen! Hoppas du hade en trevlig kväll i lördags och att det gick bra med att lämna Nils hemma :-) Jag gick hem lite i nio, det var svårare än jag trodde att vara där med liten bebis. Men jag var trots allt nöjd, hade dock inte hunnit prata med dem jag ville. / Hälsningar Beatrice

Shopstop-Ann sa...

Hej! Jag hittade hit via "helt enkelt". Vilken fin blogg du har! Jag har också blitt kär i Maison Scotch, äger dock inget därifrån ännu. Men efter den 6/6 - då jäklar! :-)
Kram, Ann!

Unknown sa...

Å ja galet snygga är de där plaggen :-)
Hoppas du har en fin helg.
Kram malin