2 september 2011

Lite tips..

Varmt fodrade regnstövlar från Ilse Jacobsen till alla promenader med barnvagnen i höst.

Ljuslyktor från Granit- så snygga!


Glödlamps slinga från Granit.
Fina servetter från Day. Finns t ex på Vindåkra gård.


Ljuslyktor från Tine K. Jag har tre mörkt lila men skulle vilja ha klar, ljust grå och mörkgrå och en färg som heter tea. De är så vackra när man tänder dem! Finns t ex hos Blackballoon och hos Stil inredning och design.
Kudde från Day i färgen Siames. Finns t ex på Vindåkragård (tipselitipsar)....
..och denna..
..och denna.. i färgen un black..

Härlig varm kofta att vara mammaledig i. Från Odd Molly. Skulle vara svårt att välja mellan denna färgen som heter "winter white" och "lite indigo" som är ljust grå/blå.


En gammal jordglob har jag letat efter lääänge på loppisar. Kanske någon annan kan hitta en åt mig..?



Mina nära och kära har väldigt god smak och känsla för vad jag gillar.. Men om en månad ungefär fyller jag år och om någon mot förmodan ligger sömnlös över vad jag skulle bli glad för så är här lite tips..

Då var det fredag IGEN och även om jag inte jobbar för tillfället så är det underbart mysigt med helg. Här är dessutom strålande sol och klar skön luft- en riktigt härlig septemberdag och då är det lätt att vara på gott humör.
Trevlig start på helgen, Kram Ida

Inga kommentarer: