18 oktober 2009

En salig röra..


Här hemma är det minst sagt en salig röra. Nu har vi tryckt in ett litet och ett stort hem i min tvårumslägenhet för att bli av med en lägenhetshyra i 3 månader inför husflytten. Det ser inte klokt ut och ingen får komma hit enligt mig, hi hi! Har ingen aning om vad jag skall kunna visa här på bloggen men det får väl bli lite närbilder på annat ett tag. När jag ser mig omkring ser jag att det finns ett par blogginlägg kvar på saker som jag hade tänkt visa er men nu blir det inte av. Men..sen skall det bli skoj att få börja visa er huset när vi bara får tillträde till det! Så veckan har snurrat fort med flyttpackning och jobb, helgen om möjligt ännu snabbare. Idag har jag iallafall haft en skön dag med Bikram Yoga imorse och sen barnkalas hos en tuff liten 4åring så jag fick en ursäkt att pyssla ett kort vilket jag älskar att göra. Hoppas ni får en skön start på veckan, jag skall försöka ta mig till Kappahl imorgon då de släpper kollektion nr 2 av Vintage serien. En liten tjuvkik har jag fått och det ser fiiiint ut, det skall finnas barnkläder med också denna gången! Kram Ida

Inga kommentarer: