10 juli 2008

Presenter del 2..




Här kommer fortsättningen av Lilla E´s 3 års presenter.. Prickeliprick! Maken knorrade något om att jag önskat saker till henne som jag tyckte var rolig inredning...Va? Förstår inte vad han menar??? Hon fick även superfina kläder, redan åkt i tvätten så de får ni se någon annan gång, och en massa spel, böcker, lego, djur....m.m.

Idag har vi haft en underbar semesterdag- trollungen och jag! Maken for till sina föräldrar för att hjälpa dem bygga trädäck så vi åkte till Lund för att träffa min faster och gå i stan. fast det bara är 10-15 min bilfärd så är jag väldigt sällan i Lund vilket är synd, det är en jätteskön stad. Var såklart på Noa Noa som nu har 40 % även på sin högsommar kollektion, har varit i Malmöbutiken nu så jag kan den utantill och blev så glad när Lundbutiken hade många helt andra saker! Jag jagar ju bla klänning till ett bröllop om ca 1 mån. Vad jag handlade skall ni få se en annan dag! Kram Ida

Inga kommentarer: